گیلان پژوهش

ارائه دهنده خدمات دانشجویی

دانلود مقاله نقش نورومارکتینگ و نوروبرندینگ در ارتقاء کسب و کار نمایندگی های بیمه در ایران

دانلود مقاله نقش نورومارکتینگ و نوروبرندینگ در ارتقاء کسب و کار نمایندگی های بیمه در ایران

فرمت فایل پی دی اف

بخش هایی از چکیده

بازاریابی عصبی اخیرآ مورد توجه فراوانی قرار گرفته است.این علم جدید تلفیقی از دو علم بازاریابی و عصب شناسی می باشد.بازاریابی عصبی درک عملکرد مغز بدون وارد شدن در جزئیات پیچیده است،تا از آن در بهبود عملیات بازاریابی استفاده کنیم.با افزایش رقابت بین شرکت های بیمه در زمییه به دست آوردن سهم بیشتری از بازار،مدیران شرکت ها ناگزیر به دنبال راه هایی برای کسب رضایت مشتری و وفاداری مشتریانشان هستند.

دسته بندی: پاورپوینت

نویسندگان: دکتر وحیده علیپور،حمید رحمانی،صالح عبادی لمر

تعدد صفحات: 21

کلمات کلیدی: نورومارکتینگ,نوروبرندینگ,ابزارهای نورومارکتینگ,ارزش ویژه برند

کنفرانس: سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری

قیمت: 2600

قابل استفاده برای دانشجویان رشته مدیریت و اقتصاد و علاقمندان به حوزه بازاریابی 



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 22,500 تومان
(شامل 5% تخفیف به مدت محدود)
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
توجه: برای خرید امن و دانلود سریع و بدون مشکل لطفا اگر اتصال به اینترنت از طریق ف.ی.ل.ت.ر.شکن یا V.P.N دارید ابتدا این ابزار را خاموش و قطع کنید تا جهت ورود به درگاه پرداخت دچار مشکل نشوید.
ایمیل
موبایل

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
maghaleh-Nuromarketing-va-norobranding_1945384_5197.zip1 MB